Tuesday, June 24, 2008

Intressant modell

En av mina favoritmodelltillverkare, Dragon har äntligen släppt en hett efterlängtad byggsats, nämligen en byggsats med italienskt infanteri. Även om den italienska armén stred på nästan alla fronter i Europa så är de allt för dåligt representerade när det gäller plastbyggsatser. Tyvärr ligger alldeles för stor fokus på - egentligen all - den tyska krigsmakten, tätt följt av den amerikanska, brittiska och sovjetiska.
Det är således rätt glädjande att se denna byggsats, och nu hoppas jag bara att Dragon fortsätter på den inslagna vägen och även producerar lite italienska fordon.
Hur som helst så tänkte jag, så fort jag får tillbaka min digitalkamera, lägga ut lite bilder på mina modeller här.
Och så glömde jag visst, välkommen till min blogg!

No comments: